Newsletter

Fii primul care află de reducerile noastre

Sfaturi pentru o dieta echilibrata si o alimentatie sanatoasa

On:

De obicei, obezitatea apare pe fondul unei depresii, a lipsei de cunoștințe privind o dietă echilibrată, iar o dată ce obezitatea își face loc în viața noastră, e din ce in ce mai greu sa revenim.

Societatea actuală se confruntă cu o nouă afecțiune care și-a făcut loc atât in randul adulților  cât și al copiilor , încă de la vârste fragede: obezitatea. De obicei, obezitatea apare pe fondul unei depresii, a lipsei de cunoștințe privind o dietă echilibrată, iar o dată ce obezitatea își face loc în viața noastră, e din ce in ce mai greu sa revenim.

Totuși, ce ne facem când nu reușim să găsim un echilibru în dieta noastră și mai mult simțim că acesta e un factor de stres decât de relaxare?
Haideți să descoperim împreună niște reguli simple și sănătoase prin care să ne asigurăm că facem ceea ce trebuie pentru a ne simti bine in pielea nostra.

 Cheia unei diete echilibrate începe cu un consum moderat de apă zilnic. Unele persoane nu acordă prea mare importanță acestui lucru, și nu consumă cantitatea necesară organismului zilnic. Desigur, organismul își ia necesarul de apă și din supe, legume, fructe, însă specialiștii vin cu mai multe recomandări în acest sens,sunt suficiente 6 până la 8 pahare pe zi.Puteți consuma și ceaiuri de plante naturale neîndulcite, sucuri de fructe, etc. De asemenea, micșorați consumul de cafea și de alcool.

 Este foarte important să reușim să eliminăm pentru totdeauna din meniu, mâncarea semipreparata și mâncarea de tip fast-food. De exemplu, dacă vă veți opri pentru o scurtă perioadă de timp din consumul de cartofi prăjiți și burgeri, veți rămâne surprins de cât de repede vor apărea schimbările.Încercați să aveți o alimentație cât mai echilibrată, bogată în fructe și legume, preferabil  în stare crudă, sau fierte, pentru a vă asigura necesarul de vitamine și minerale. De asemenea, nu neglijați nici proteinele și calciul , consumați zilnic produse lactate cu cât mai puțină grăsime. Cerealele sunt, de asemenea, alimente esențiale pe parcursul  intregii zile.

Încercați să vă creați un program de masă regulat pe care să îl respectați zilnic. Stabiliți niște ore fixe la care să luați micul dejun, o masă deosebit de importantă peste care, sub nicio formă nu este bine să săriți, prânzul, cina care trebuie să fie la o oră cât mai rezonabilă, și alimentele consumate la cină trebuie să fie foarte ușoare. Aveti grija sa nu cadeti in extrema cealalalta si sa vă înfometați!

De asemenea evitati bauturile acidulate care acum  pot fi cumparate de aproape oriunde, odata cu extinderea automatelor cu gustari nesanatoase in locuri publice si institutii (inclusiv in scoli!). 

Faceți sport regulat! Faceți-vă un program al dvs. și urmați-l cat mai strict posibil. Aceasta este combinația ideală pentru a avea o greutate “sănătoasă”, un tonus bun și o siluetă de invidiat. De asemenea colesterolul este tinut sub control de exercitiile fizice.

Vitamina D este extrem de importantă pentru absorbția si fixarea calciului și fosforului în organism. Cercetările au arătat că vitamina D, pe lângă numeroase beneficii pe care le are asupra sistemul osos poate aduce beneficii însemnate sistemului imunitar și ajută la menținerea greutății normale a organismului.Sunt foarte puține alimente care conțin vitamina D, de aceea se recomandă pentru sintetizarea acesteia, expunerea la soare pentru perioade scurte sau suplimente alimentare.

Comments

Leave your comment