Pentru folosirea site-ului, în cele mai bune condiții, vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile următoare.
Echipa AxaFarm își asumă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare.
Versiunea cea mai recentă a ”Termenilor și Condițiilor” poate fi citită oricând folosind legătura "Termeni și condiții" din meniul site-ului.
Securitatea Datelor Personale
Pentru detalii suplimentare legate de activitățiile de prelucrare a datelor de către S.C. Axa Farm S.R.L., precum și cu privire la mai multe informații legate de drepturile de care beneficiați în acest context, vă rugăm să citiți politica de confidențialitate disponibilă pe site.
Echipa Axa Farm nu va fi raspunzatoare pentru:
• orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site;
• orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel de pierderi.
Greșeli de tiparire
In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
Garantia si returnarea produselor
Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarei marci in parte.
Astfel fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, care se ocupa direct sau prin reprezentantii sai de service-ul produsului.
Conform O.G. nr. 34 din anul 2014 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Astfel, consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite, sa notifice in scris societatea Axa Farm S.R.L. la adresa: Str. Lascar Catargi nr.41 prin trimiterea unei solicitari prin email la adresa comenzi@axafarm.ro, asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
SC Axa Farm SRL are obligatia sa returneze in termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate daca in acest interval produsele returnate de client au ajuns la sediul farmaciei. In cazul in care produsele nu au ajuns in 14 zile de la data solicitarii de returnare din partea clientului, Axa Farm va returna contravaloarea produselor ce fac obiectul returnarii imediat ce acestea au fost receptionate.
Societatea Axa Farm S.R.L. va returna contravaloarea produselor comandate.Costul de transport pentru expedierea comenzii și costul de transport pentru returul produselor la sediul secundar al societății Axa Farm S.R.L. va fi suportat de clientul care a solicitat returul.
In cazul in care clientul doreste retur partial al unei comenzi, adica numai a unor produse din comanda, nu a comenzii integrale, Axa Farm va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditie. Si in cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportata de client.
Consumatorul nu poate denunta unilateral (in conditiile art .10, litera C din O.G.34/2014) contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid - hrana bebelusi (lapte, piureuri, sucuri,etc.) , produse de igiena intima si produse care vin in contact cu mucoasele (de exemplu: pompe san, protectii mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, canute bebe, jucarii dentitie, chiloti de unica folosinta, bustiere si sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, dus bucal, etc.)
Produsele ce urmeaza a fi returnate nu trebuie sa fie purtate, folosite, desigilate, uzate si sa fie prezentate in ambalajul original, insotite de documentul fiscal de achizitie.
Stocuri afisate pe site
Stocul si pretul afisate pe site in dreptul fiecarui produs reprezinta informatii corelate zilnic, cu stocul fizic si pretul produsului de la societatea Axa Farm SRL; clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
Plata
Modalitatea de plată disponibila pentru comenzile plasate online este cea cu Cardurile bancare Mastercard/Maestro/Visa/Visa Electron online direct pe site.
Pentru plata online cu cardul sunt acceptate cardurile Visa, MasterCard, inclusiv cardurile obisnuite de salarii.
Conform reglementarilor Visa si Mastercard incasarea sumei aferente comenzii se face in momentul in care expediem comanda catre dumneavoastra (moment in care produsele aferente comenzii parasesc depozitul nostru si pentru care exista o dovada a predarii acestora serviciului de curierat in vederea expedierii catre client).
In cazul in care expedierea comenzii nu este posibila suma va fi deblocata imediat, in momentul in care se constata aceasta situatie (maxim 30 zile conform legilor in vigoare).
Taxe Suplimetare
Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie aferente.
Tariful de expediere standard este de 16 RON*, totusi, distanța și accesibilitatea destinațiilor pot influența tariful. *Pentru localitati mai indepartate sau mai greu accesibile din afara rețelei firmei de curierat se aplică o taxă suplimentară pentru kilometri suplimentari, care va fi calculată și comunicată prin email.
In cazul in care se modifica tariful de expediere, societatea Axa Farm S.R.L. isi rezervă dreptul de a bloca temporar comanda, până la plata diferentei de transport sau, după caz, societatea Axa Farm S.R.L. va returna clientului contravaloarea comenzii efectuate.
Procesarea comenzilor:
Timpul de procesare al comenzilor plasate online este între 1-5 zile lucrătoare* pentru comenzile cu livrare la ușă.
Timpul de transport al comenzilor procesate este între 1-3 zile lucratoare*.
*Zile lucratoare se referă la zilele din cursul săptămânii, excluzând sâmbătă, duminică și sărbătorile legale.
*Modalitatea de livrare nu se poate schimba!
Livrare
Expedierea si livrarea* produselor catre dumneavoastra se face prin curierat rapid – firma de curierat este -
* Vă rugăm să specificați intervalul orar în care se poate realiza livrarea în secțiunea de comentarii la plasarea comenzii, tinand cont de orarul firmei de curierat: 9 - 17.
Livrarea prin curierat rapid (24h - 48 h pentru clientii aflati in zonele urbane si 48 h - 72 h pentru clientii din zonele rurale - va rugam specificati orele la care curierul poate livra la adresa specificata).
Comenzile primite in intervalul vineri ora 18 pana luni ora 8, precum si in zilele de Sarbatori Legale vor fi verificate si trimise dupa acest interval.
Pentru comenzile mai mari de 300 RON, efectuate pe site-ul farmaciilor Axa Farm: www.axafarm.ro, transport este GRATUIT*, în situația în care, nu este depășit costul standard de expediere și nu apar alte taxe suplimentare.
* Pentru localitati mai indepartate sau mai greu accesibile din afara rețelei firmei de curierat se aplică o taxă suplimentară pentru kilometri suplimentari, care va fi calculată și comunicată prin email.
Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.
Conditii Legale
Site-ul www.axafarm.ro functioneaza conform prevederilor legale ale Statului Roman.
Dispute si Conflicte
Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul firmei www.axafarm.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre compania Axa Farm si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legilor in vigoare din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti. Fiind de acord cu acest document (termeni si conditii) clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.
Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu validarea si lansarea comenzii, clientul se obliga sa respecte termenii si condiile prezentate.